Podmienky a pravidlá

Všeobecné AWONT AB, spoločnosť s reg. číslom 559231-0956 („allwhiteonline“) prevádzkuje webovú stránku www.allwhiteonline.fi („Webová stránka“). Tieto obchodné podmienky („Podmienky“) sú platné pre každú objednávku produktu, ktorú spotrebiteľ zadá na Webovej stránke. Zadaním objednávky potvrdzujete, že ste si prečítali, prijali a súhlasíte s týmito Podmienkami. Taktiež potvrdzujete, že ste si vedomí informácií o osobných údajoch a súhlasíte s použitím vašich údajov podľa zásad ochrany osobných údajov allwhiteonline. allwhiteonline si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto Podmienky. Každá zmena bude zverejnená na Webovej stránke a je platná od momentu, keď prijmete Podmienky prostredníctvom novej objednávky. Ustanovenia švédskeho zákona o spotrebiteľských nákupoch (1990:932), švédskeho zákona o zmluvách na diaľku a zmluvách mimo obchodných priestorov (2005:59) a švédskeho zákona o osobných údajoch (1998:204), ako aj všeobecného nariadenia o ochrane údajov, sa vzťahujú na všetky nákupy uskutočnené spotrebiteľmi na Webovej stránke. Dodávame do väčšiny Európy a v budúcnosti aj do ďalších krajín. Sieť sa neustále vyvíja. Dokončením objednávky potvrdzujete, že ste si prečítali a prijali tieto Podmienky. Kúpna zmluva bude uzavretá až po potvrdení vašej objednávky spoločnosťou allwhiteonline prostredníctvom potvrdzovacieho e-mailu na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri zadávaní objednávky. Upozorňujeme, že musíte mať aspoň 18 rokov, aby ste mohli uzavrieť zmluvu s allwhiteonline a zmluva môže byť uzavretá iba so spotrebiteľmi s doručovacou adresou v Spojenom kráľovstve. Vekový limit Osoby mladšie ako 18 rokov nemajú povolené zadávať objednávky na Webovej stránke. Aby ste mohli nakupovať, musíte overiť svoj vek pri vstupe na Webovú stránku a tiež pri dokončení nákupu. Okrem toho, že si sami potvrdíte svoj vek, musíte byť ako držiteľ karty starší ako 18 rokov, aby ste mohli dokončiť transakciu. Ak sa zistí, že máte menej ako 18 rokov, balík bude vrátený spoločnosti allwhiteonline s pridanými nákladmi 25 €. Upozorňujeme, že pri prvej objednávke musíte byť fyzicky prítomní a preukázať sa preukazom totožnosti. Objednávka urobená v mene inej osoby (falšovanie dokumentu) alebo akýmkoľvek iným spôsobom, ktorý spôsobí, že allwhiteonline riskuje finančné škody, bude nahlásená orgánom. allwhiteonline si vyhradzuje právo odmietnuť vykonať objednávku, ak sú podozrenia na nezrovnalosti alebo zneužitie našej objednávkovej funkcie. Ceny a poplatky Všetky ceny a náklady na Webovej stránke sú uvedené v britských librách (GBP), vrátane cien produktov na celej Webovej stránke a nákladov na dopravu. V prípade nevyzdvihnutého balíka môžu platiť špeciálne poplatky. Pred dokončením objednávky v pokladni musíte zvoliť spôsob doručenia, po ktorom sa vypočítajú náklady na vašu objednávku vrátane nákladov na dopravu. Platba pri nákupe (produkty a doručenie) Platba kartou na Webovej stránke sa uskutočňuje prostredníctvom poskytovateľa platieb allwhiteonline, Klarna. Klarna ponúka rôzne spôsoby platby dostupné v pokladni na Webovej stránke, vrátane, ale nie výlučne, kreditnej karty a faktúry. Pre ďalšie informácie si prosím prečítajte podmienky Klarna. Spracovanie osobných údajov allwhiteonline Osobné údaje sú spracovávané podľa zásad ochrany osobných údajov allwhiteonline. Objednaním produktov na Webovej stránke potvrdzujete, že ste si prečítali a prijali zásady ochrany osobných údajov allwhiteonline a že osobné údaje, ktoré ste uviedli, sú správne. Nevyzdvihnutý balík/zásielka Balík odoslaný podľa niektorej z našich možností doručenia bude vrátený spoločnosti allwhiteonline, ak ste ho nemohli vyzdvihnúť. Ak sa tak stane, bude vám účtovaný poplatok za administratívu, dopravu, spätnú dopravu a manipuláciu spoločnosťou allwhiteonline. Nevyzdvihnuté balíky sa zvyčajne nepovažujú za uplatnenie vašich práv na vrátenie. Reklamácie a vrátenie Ak sa produkt líši od kúpnej zmluvy alebo inak nezodpovedá popisu poskytnutému spoločnosťou allwhiteonline, máte právo podať reklamáciu na produkt spoločnosti allwhiteonline. V takom prípade ste vítaní podať reklamáciu na váš produkt. Všetky informácie o tom, ako podať reklamáciu, nájdete tu. Právo na reklamáciu zahŕňa iba chyby pri doručení (a nie chyby, ktoré napríklad vznikli v dôsledku uplynutia doby trvanlivosti produktu alebo v dôsledku bežného opotrebenia). Musíte informovať spoločnosť allwhiteonline o chybe v primeranom čase od jej zistenia alebo od momentu, keď ste ju mali zistiť, a najneskôr tri roky po prijatí produktu. allwhiteonline preto odporúča starostlivo skontrolovať produkty ihneď po ich prijatí. V závislosti od typu chyby produktu (napr. vôňa/chuť produktu) môžeme požadovať, aby ste nám produkt vrátili. Zodpovedáte za produkty, ktoré vraciate. allwhiteonline odporúča zabaliť produkt tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Produkt by mal byť, ak je to možné, vrátený nepoužitý a v nepoškodenom originálnom obale (napr. nepíšte, nelepujte ani neumiestňujte známky na originálny obal). V závislosti od rozsahu poškodenia budete môcť získať náhradu, opravu alebo zníženie ceny. Ako posledná možnosť môžete produkt vrátiť. V prípade schváleného vrátenia vám allwhiteonline uhradí náklady na produkt, okrem nákladov vzniknutých v dôsledku vrátenia bez použitia návratového lístka. Pre ďalšie nároky, presahujúce náklady na produkt, bude allwhiteonline postupovať podľa švédskeho zákona o spotrebiteľských nákupoch. Poškodenie pri preprave Pre rýchle vyriešenie problémov týkajúcich sa poškodenia pri preprave vás prosíme, aby ste si ponechali obal produktu na kontrolu. Aby ste mohli vrátiť produkty, musíte tiež preukázať svoj nákup z Webovej stránky, napríklad prostredníctvom potvrdenia objednávky alebo potvrdenky, ktorú allwhiteonline zaslal na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v súvislosti s vaším nákupom. Po prijatí vášho vrátenia vám pošleme potvrdenie e-mailom. Právo na odstúpenie a vrátenie Pri nakupovaní online ako spotrebiteľ máte všeobecne právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní podľa švédskeho zákona o zmluvách na diaľku a zmluvách mimo obchodných priestorov (2005:59). Právo na odstúpenie sa však nevzťahuje na nákup ústnych nikotínových produktov, pretože tieto produkty sú rýchlo sa kaziace tovary s obmedzenou trvanlivosťou. Vrátenie zľavnených produktov Pri nákupoch, ktoré obsahujú propagačné darčeky alebo špeciálne zľavy, sa hodnota propagačného darčeka alebo zľavy považuje za všeobecnú zľavu na celkovú sumu nákupu. Ak je časť nákupu zmenená a/alebo vrátená, vrátené produkty sú ohodnotené na ich nákupnú cenu mínus ich relatívny podiel na všeobecnej zľave. V prípade, že je produkt zmenený, nedochádza k prepočítaniu pôvodného základu pre zľavu alebo propagačný darček. Propagácie alebo ponuky takýchto propagačných darčekov alebo špeciálnych zliav sú k dispozícii iba pre nové nákupy prostredníctvom Webovej stránky a nemôžu byť získané spätne. Propagačný darček alebo zľava nemôže byť prenesená na iné nákupy a nemôže byť pripísaná pri zmene produktu. Vyššia moc allwhiteonline nie je povinný splniť kúpnu zmluvu, ak je plnenie komplikované v dôsledku udalosti mimo rozumnú kontrolu allwhiteonline (napr. zmenená legislatíva, vládne opatrenia, štrajky, blokády, sabotáž, vojna, terorizmus, požiar, povodne, prírodné katastrofy alebo iné mimoriadne udalosti). Takéto okolnosti tiež oslobodzujú allwhiteonline od povinnosti platiť náhradu. Ak tieto okolnosti trvajú dlhšie ako dva (2) mesiace, majú spotrebiteľ aj allwhiteonline právo zrušiť nákup s okamžitou platnosťou. Informácie o cenách a produktoch na Webovej stránke allwhiteonline sa snaží zabezpečiť, aby všetky informácie poskytnuté na Webovej stránke boli správne, ale s výhradou obmedzenej dostupnosti a možných chýb v obrázkoch alebo písaní, napr. chyby v popisoch produktov, nesprávne ceny alebo nesprávne informácie o dostupnosti na sklade. allwhiteonline si ďalej vyhradzuje právo kedykoľvek opraviť takéto chyby a zmeniť alebo aktualizovať informácie. Všetky obrázky na Webovej stránke sú určené ako ilustrácie a nemôžu zaručiť presný vzhľad alebo stav produktu. Recenzie Odoslaním recenzie produktu na Webovej stránke dávate allwhiteonline právo ju zverejniť na Webovej stránke a iných kanáloch a médiách. allwhiteonline si tiež vyhradzuje právo nezverejniť a/alebo vymazať odoslané recenzie. Ostatné Pre otázky týkajúce sa týchto Podmienok alebo postupov týkajúcich sa práva na vrátenie, reklamácií, poškodenia pri preprave atď., pošlite e-mail na zákaznícky servis allwhiteonline na [email protected]. Pri kontakte s nami budete požiadaní o poskytnutie čísla objednávky, ktoré nájdete v potvrdení objednávky. allwhiteonline sa riadi odporúčaniami švédskej Národnej rady pre spotrebiteľské spory. Spory medzi allwhiteonline a spotrebiteľom môžu byť postúpené švédskej Národnej rade pre spotrebiteľské spory na rozhodnutie. Adresa švédskej Národnej rady pre spotrebiteľské spory je Box 174, 101 23 Stockholm a ich webová stránka je www.arn.se. Ako posledná možnosť môžu byť spory riešené prostredníctvom všeobecného súdu, pričom prvou inštanciou by bol Okresný súd v Štokholme. Webová stránka obsahuje tzv. cookies na výpočet a hlásenie počtu používateľov a návštevnosti a na zabezpečenie toho, aby ste ako spotrebiteľ boli prihlásení a oprávnení vidieť obsah Webovej stránky. Ak nie je používanie cookies akceptované, môžete zmeniť nastavenia cookies v ponuke pomoci vášho prehliadača.

All White Online je váš dôveryhodný obchod, ak chcete kúpiť Nikotínové vrecúška online. Pôsobíme od roku 2019 a ponúkame rýchle doručenie po celej Európe s najlepším zákazníckym servisom v odvetví Nikotínových vrecúšok! Máme na sklade všetky naše obľúbené značky ako ZYN, VELO, KILLA, ZIXS, Lundgrens, Puff and Pouch, Bagz, LAGOM a mnoho ďalších.

Získajte zľavy do svojej schránky

,